Optimizare web gratuită (aka “SEO gratis”)

Intrucat am avut ceva timp liber la dispozitie saptamana aceasta, am vizitat o serie de site-uri din .ro ce ofera servicii SEO.

Din cate am observat, majoritatea acestor site-uri practica preturi indecente, inutile si, de foarte multe ori, absurde. Pentru a optimiza o pagina web doar la structura interna, fara vreo relationare cu alte documente web externe, unele firme cer preturi in jur de 100-1.200 de euro. Heh.

Tot pentru ca am timp liber, m-am hotarat sa ofer servicii de optimizare web gratuita.

Da, da. Ati citit corect. Optimizez oricare cinci pagini a oricarui site din .ro doriti. Cei care au site-urile pe template-uri de Joomla sau WordPress stiu ca o astfel de oferta e foarte avantajoasa intrucat nu ar trebui sa optimizez decat header-ul, footer-ul, index-ul, tiparul paginii si cel al articolului de WordPress, de exemplu, si nu fiecare pagina in parte.

Prezint din nou, asadar, oferta mea: SEO gratuit pentru 5 pagini ale oricarui site .ro (cu continut textual prezentat in limba romana).

Cat timp am fost in dmoz.org, am editat cam 30.000 de site-uri din .ro, deci cunosc situatia mediului web romanesc si stiu in ce directii se merge.

Puneti-ma la incercare, daca nu ma credeti pe cuvant :)

14 Comments »

  1. Ilie Marinescu said

    Ce trebuie sa fac pentru a-mi avea site-ul optimizat de tine?

  2. sovidiu said

    Nu trebuie sa faci nimic. Ti-am trimis un e-mail cu detalii :)

  3. Vreau si eu!Ce trebuie sa fac?????Astept raspuns

  4. sovidiu said

    Raspunde-mi la e-mail sau hai pe Yahoo Messenger :)

  5. NB said

    Buna. Am si eu nevoie de ajutorul tau, daca se poate si mai e valabil. Multumesc anticipat.

  6. Ovi said

    Putei sa-mi optimizati si mie pagini din site?
    Va multumesc

  7. Te rog frumos, daca mai e valabila oferta de optimizare gratis, se poate sa-mi transmiti instructiuni de optimizare pentru website-ul de mai sus?

    Multumesc

  8. maria said

    buna,as dori si eu un pic de ajutor ,acum 2 zile am cumparat acest domeniu..si nu stiu ce ar fi mai indicat pt site.as vrea sa il fac pt adsense …ma poti ajuta.mersi anticipat

  9. samson said

    blogoenciclopedia.blogspot.com …vreau si eu :X

  10. GABI GOGU said

    buna
    nu sunt foarte priceputa, dar fiind un pic ambitioasa am reusit sa imi fac un amarat de site pentru ami promova un produs. Nu ma pricep aproape deloc la optimizare, promovare etc asa ca am facut si eu ce am citit pe ici pe colo.
    daca poti, ai timp si vrei da-mi si mie ceva indicatii

    merci mult1

  11. teob said

    Da… ! daca mai e valabila oferta
    ma intereseaza !

  12. andrei said

    si eu as avea nevoie de ajutor
    mai ai timp liber :) ?

  13. Andrei said

    Sorin, salutari! Da un semn de viata!!!

  14. adidasi said

    la faza asta i-ai ars pe seo masterii care cer averi pentru juma’ de treaba.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

